Followers

Wednesday 7 December 2011

b iloveyouu ツ

assalamualaikum ;)


hay all , hari nih aku nak story ckedd pasal aku dengan sayangg aku , awww . 
b mara gila bila dengar aku p JITRA uma sista  aku ! hum sobsob :(
sory b tk dengar cakaap b .
2 3 hari nih b da tk marah aku . woow best gila ! 
aku sayangg plusplus kad kauu b :) b banyak bagi nasihad kad aku , b sentiasa ada dengan aku tk kira 
susah atauu senang , b sentiasa maafkan kesalahan aku , b menghargai aku . 
b terima aku seadanya , b sentiasa bagi katakata semangad kad aku ! 
b tengs 4 everything , aku nak b ja dalam hidup , aku kuad bila b dengan aku , time aku sdeyh b sentiasa gembira kan aku :') aku tk pernah dapad orangg macam kau b , b t8 care aku gila .
b , sys nak b jadi suami sayangg tau ? hee .
hope hubungan kita sampai ke akhir hayad sayangg . amin .
iloveyouuuveryverymuch mOHD NOR FITRI BIN RAZALI .

No comments:

Post a Comment

sudi la komen, jangan la komen pedas2 ye. TQVM