Followers

Thursday 22 December 2011

jumpa mysAyang :')

assalamualaikumm :') hayy youu all . hari nih aku nak cerita pasal aku jumpa dengan sayangg aku .
malam toh aku kua makan dengan kaka , abang , adek then anak buah aku :')
time nga makan toh b text aku  , then ajak aku jumpa. awwww . seronok habaq hangg !
rinduu gila aku kad b .
time aku kedai makan tohh b da odw mai kad aku , walaupun dalam keadaan b yangg tk 
berapa cehad , b sanggup mai jumpa aku . rinduu punyaa pasal . terharuu gila aku ;D
hee . da kad uma toh b text aku kata , sys b da sampai .
b mai dengan kaka ;') HAHA . pertama kali kodd kua dengan b then kaka b . syes segan + malu :3.
rinduuu nya kad b , sembangg punya sembangg da nak balek , ototot , sdeyh bub tk puas jumpa b ;(
hum .
b punn hantar aku balek . b teman aku sampai kad uma .
time kad lif toh aku salam b then cakap B ILOVEYOUUSOMUCHH . sys sysngg b sanadsanad . 
sdeyh nya b da nak balek sys tk puas jumpa b lagi ;( huh -.-'
aku harapp aku dapad jumpa dia lagi dan menghabiskan masa aku bersama dia .


b i loveyouuusomuch . b imissyouulikecazy . b ineeddyouuinmylife .





No comments:

Post a Comment

sudi la komen, jangan la komen pedas2 ye. TQVM